2013-10-24

Horia Silea


Despre jocurile video

Good game Empire
           
            Mie îmi plac jocurile video, așa că o să vă povestesc câte ceva despre unul dintre ele.

            Goodgame Empire este un joc medieval de strategie, în care ai propriul imperiu și propriul castel pe care trebuie să le conduci. El a fost lansat în Statele Unite ale Americii în anul 2002.
            Eu am început să-l joc în 13 iulie, anul acesta, și mi-a plăcut foarte mult. După puțin timp însă, dar am dat clik pe o reclamă și mi l-a resetat.

PS: Nu dați clik pe reclame! 

       Goodgame Empire a  primit 8 premii BAM! pentru cel mai bun portal spre lumea medievală, când nu avea niciun upgrade! El te trimite în lumea din trecut. Misiunea ta e să-ți creezi un castel și să-ți clădești un imperiu. Ca personaj, ești regele castelului tău. Singura problema e că, la început, primești puține rubine și poți doar să cumperi altele. Dar poți să câștigi mai multe din unele misiuni.

         Cred că jocul are aproape 1000 nivele. Ca să știți, la nivelul 1 doar construiți una din fiecare clădire deblocată. Pe măsură ce avansați puteți să faceți mai multe lucruri.

       Există și o pagină de forum prin care poți să socializezi. De asemenea, există și o pagina de Facebook (nu prea vizitată).
       
       Mai nou, au apărut multe upgrade-uri, cum ar fi: evenimentul Regele Ghimpe sau Coasta cuțitelor. În evenimentul Regele Ghimpe trebuie să eliberezi regatul de Regele Ghimpe. In evenimentul Coasta cuțitelor trebuie să eliberezi insulele de o amenințare de care nu-ți spune nimic (este secret).

        Mi-am dat seama că aproximativ 1000 de copii îl joacă, dacă nu mai mulți. Eu cred că e mai popular decât alte jocuri cu construcții. In general copiii din toată lumea îl joaca. Poate fi găsit pe site-urile cum ar fi kizi.com, miniclip, Gamesgames și good game studios.
      
   Mie îmi place nivelul 25 fiindca poți să deblochezi unul dintre cele 3 regate. Regatele sunt: de gheață, de nisip și de foc.
           
   Mie nu-mi place că dacă învingi o tabără de nomazi (e atât de greu încât îți trebuie un plan) îți dă doar un lingou de aur cu care nu poți face mai nimic. Nu-mi mai place că totul se rezumă la rubine.

                                  Horia Silea, clasa a III-a




No comments:

Post a Comment