2013-10-24

Diana și Raluca Burugă


Adevărata mea pasiune, muzica

        Muzica e cea mai mare pasiune a mea. Ea farmecă sufletele tuturor oamenilor şi îi relaxează.

Totul a început când am auzit, într-o dimineaţă, ciripitul păsărilor. Acest sunet divin îl fredonam mereu, alături de amicile mele, păsările. 

Cu timpul, această dorinţă a mea de a cânta a devenit adevarată. La şcoală a venit un domn care mi-a propus să vin la Palatul Copiilor, la cercul de chitară. Astfel, am studiat acest instrument şi atunci când cântam o notă simţeam o bucurie ce nu poate fi descrisă în cuvinte. Sufletul meu era o adevărată comoară când cineva îmi împărtăşea o melodie.

Aşa a început totul şi încă nu pot să îmi părăsesc adevărata mea pasiune, muzica.
                   
Diana şi Raluca Burugă

clasa a VI-a, respectiv a V-a


No comments:

Post a Comment