2013-10-24

Artemis Petrache


Ce înseamnă teatrul pentru mine?

De când eram mică am iubit teatrul. 

Prima mea legătură cu teatru a fost când am avut patru ani şi părinţii mei m-au dus prima oară la piesa de teatru numită “Mica Sirenă”. A fost o piesă frumoasă și m-a impresionat foarte mult. De aceea, m-am hotărât să merg la cercul de teatru de la Palatul Copiilor.
Prima piesă la care am participat, ca actriță, s-a numit ”Mătuşa lui Nică”. Eu am jucat rolul mătuşii. Mi-a plăcut mult deoarece era o piesă pentru copii şi m-am distrat alături de ceilalţi mici actori.
La anul mă voi duce la teatrul Gong să joc într-o piesă. Mi-ar plăcea să joc într-o piesă despre prinţese.
Ce frumoase sunt piesele de teatru! Vă invit și pe voi să vă bucurați de minunile acestei arte.


   Artemis Maria Petrache, clasa a III-a, CN ”O.Goga”



No comments:

Post a Comment