2013-10-24

Alida Albu


Despre ceramică

Mie îmi place ceramica deoarece este o artă foarte veche și îmi place să creez lucruri din lut. Eu mi-am descoperit această pasiune la vârsta de 5 ani. Atunci mi-a cumpărat mama o cutie de lut. Din ea am făcut multe obiecte frumoase.

Anul acesta m-am înscris și la cercul de ceramică de la Palatul Copiilor. Am învățat, până acum, să facem din lut mici obiecte, cum ar fi: animăluțe, forme diverse, tablouri cu flori, vaze. Lucrurile pe care le modelăm sunt foarte frumoase și au forme interesante. 
În plus, ne murdărim de lut și îmi place mult.


Denumirea de ”ceramică” vine din limba greacă ”keràmion”. Acest cuvânt denumește cornul de animal a cărui formă era imitată în olăria antică. Astăzi, acest cuvânt se folosește pentru toate obiectele confecţionate din lut.

Sper că v-a plăcut articolul meu.


                Alida Albu, clasa a III-a  

No comments:

Post a Comment