2016-04-26

Ouţul de Paşte, de Raluca Brezai


Ouțul de Paște

            Este Ajunul Paștelui, pregătirile sunt în toi, masa este gata,
podelele sunt curate, geamurile strălucesc precum soarele.                           Dar parcă lipseşte ceva, oare ce? Ah, da. Ştiu! Oul de struț pe care mama îl vopsește de obicei în roșu, ca sângele Lui Iisus.
 
            Observând dispariţia oului, plec grabită la magazin în căutarea ”oului magic”. Pe drum, mă întâlnesc cu prietena mea, Laura. Ea mă întreabă:
            - Unde mergi aşa, grăbită?
            - Am uitat de oul meu de struţ!
            - Nu mai sunt!!!!! Se spune că struţii au încetat să facă ouă.
               Au spus că nu e tradiţional.
            - Oh, ce păcat! Îmi pusesem speranţele în el.  
            - Hai să luăm, mai bine, ouă de găină! Uite ce frumos sunt
               aranjate în raft.
            - Ai dreptate! Astfel sărbătorile noastre vor fi colorate şi
               pline de veselie!


Raluca Brezai, clasa a VI-a


(imagine de la http://felicitari.kudika.ro/view/323.html)

No comments:

Post a Comment