2013-10-24

Mara Chiorean


Desenul, pasiunea mea

Pasiunea mea pentru desen a apărut dintr-o dată, cînd aveam în jur de 6 ani. O văzusem pe prietena mea Oana desenând atât de frumos încât am vrut şi eu să încerc; şi mi-a reuşit.
Mama a spus că am un real talent. Credeţi-mă, nu mă trag dintr-o familie de artişti. Tema de la desen şi muzică a tatei, nu el şi-o făcea, ci mama lui, Mioara.
Pe mine mă inspiră orice lucru, astfel încât să creez desene frumoase, folosind orice material.

Acest talent l-am descoperit acasă. Vă întrebaţi oare când, nu? Nu mă întrebaţi, că am uitat!         
De ce am această pasiune, și nu alta?
Pentru că aşa a fost.

Desenul este pentru unii oameni un manifest artistic prin care îşi arată talentul, dar şi răutatea sau bunătatea. Unii oameni cred că n-au nici un talent când, într-un moment  din viaţa lor, și-l descoperă. Cum a fost cazul meu, cu desenul.
Desenul nu este o distracţie, este pasiunea pentru obiectele, vietăţile şi oamenii din jurul vostru. Desenele sunt de mai multe feluri: alb-negru, color, cu marker, cu cariocă, cu creion, acuarelă, cărbuni, ceară, etc.
 Unii din marii pictori ai lumii, cum ar fi: Picasso, Grigorescu, etc., au desenat în feluri diferite. Au fost însă la fel de apreciați.
Aș mai avea multe să vă spun, dar mă opresc aici.
Și nu uitați: puneți mâna pe un creion sau o culoare, și vă puteți înfrumuseța viața desenând!

                                                   Mara Chiorean, clasa a III-a

No comments:

Post a Comment