2013-06-20

European bracelets


European bracelets -  Brățări europene

          Scopul acestei activități a fost cunoașterea culorilor naționale ale principalelor tari ale Uniunii Europene.

          Am început cu o mica prezentare a Europei, cu accent pe tari, capitale și steaguri. Am identificat culorile steagurilor europene și am încercat sa realizam brățări din ață folosind aceste culori. 


    Am abordat tehnici diferite, acolo unde am folosit culori identice, pentru a da identitatea steagului respectiv.
          La sfârșit  am realizat un panou cu produsele noastre finale – brățările europene.

          Tehnicile de realizare a brățărilor le-am studiat anterior, pe parcursul anului școlar  în cadrul cercului de Civilizație româneasca.


Iar acum, va invitam sa vedeți un scurt video despre aceasta activitate:


Try our video maker at Animoto.

No comments:

Post a Comment