2013-06-20

Domino european


Domino European

          Am inițiat aceasta activitate din dorința de a pune în aplicare elementele de cultura generala referitoare la tarile Uniunii Europene. Ne-am imaginat un joc de domino în care clasicele cartonase cu numere au fost înlocuite de cartonase cuprinzând informații esențiale despre tarile UE.
          Am inclus în domino-ul nostru numele a 12 tari europene, capitalele acestora, steagurile, o imagine caracteristica și un desen în creion realizat chiar de elevii participanți.
          In prima etapa, ne-am documentat cu privire la tarile europene, folosind ca material suport posterul “United in diversity”, publicat pe site-ul : http://ec.europa.eu/
economy_finance/general/
pdf/united_in_diversity_-_poster_en.pdf
          Folosind acest material, am identificat 12 tari mai importante (din punctul nostru de vedere) și am extras informațiile sus-menționate pentru fiecare dintre ele.

          Am realizat, pe calculator, cartonașele de joc, inserând numele tarii, capitala, steagul, o imagine reprezentativa. Am lăsat și un loc liber pentru a ne putea pune amprenta personala, sub forma unui desen, în creion. Am imprimat aceste cartonase după care, fiecare elev participant a desenat, drept parte a domino-ului, câte un element distinctiv al tarii respective.


          Am decupat piesele de domino, le-am amestecat și am jucat, efectiv, jocul.

         Aceasta activitate ne-a ajutat sa facem conexiuni intre tari, capitale, steaguri, imagini caracteristice europene și, în același timp, sa conștientizăm ca trăim într-o Europa unita și este esențial sa cunoaștem cât mai multe despre acest lucru.

       
Video despre activitatea noastra:













Make your own slideshow at Animoto.


No comments:

Post a Comment