2014-03-28

O poveste cu... Vlad Tepes, de Raluca


       Vlad Ţepeş era un mare domnitor român dar, o dată cu trecerea anilor, a îmbătrânit şi nimeni nu îl mai recunoştea. A devenit un sătean oarecare care se plimba prin sat, cu sabia şi buzduganul la curea.

          Într-o zi a văzut cum năvăleau turcii. 
          Ce credeţi că a făcut el? S-a dus la o cafea şi o ţigară cu cârciumarii.

          Un sătean, văzând că turcii năvălesc, s-a dus laVlad Ţepeş.
          - Vlad, Vlad, năvălesc turcii! Vino, trebuie să ne ajuţi în luptă!
          - Nu vreau, vreau să-mi pip ţigarea. Nu-ţi fă griji!

          Atunci, Vlad scoase o baghetă magică, flutură din ea şi pe loc toţi turcii s-au transformat în raţe.

          - O, ce minune! Turcii au dispărut! Vlad, cum ai făcut asta?
          - Am stat degeaba şi am pipat ţigarea.
          - Desigur, cum să nu!

          Şi aşa Vlad Ţepeş a redevenit un mare domnitor.
          Ş-am încălecat pe-o şa şi v-am spus povestea-aşa.


Aftenie Raluca Ştefana, clasa a IV-a


No comments:

Post a Comment