2016-05-11

Săptămâna Altfel, de Enrique Roman



În Săptămâna Alfel am mers în multe locuri.

În prima zi am mers la Cornăţel şi am văzut Ferma. Acolo trăiesc multe animale. Am văzut păuni, cai, gâşte, raţe, măgari, vaci. I-am dat de mâncare la un păun. Le-am dat şi la raţe şi la mai dat şi curcanilor de mâncare.

În a doua zi am mers la Trans Agape şi am văzut cum se prepară pâinea şi prăjiturile.  Oamenii erau îmbrăcaţi în halate albe. Ei ne-au arătat ingredientele pâinii.

În a treia zi am stat la şcoală şi am văzut cum este la bibliotecă. Copiii de la clasa a doua s-au jucat şah şi noi am citit o carte.

În a patra zi ne-am jucat cu un puzlle. Apoi am pictat ceva frumos.

În a cincea zi ne-am dus la teatru. Am văzut cum se mânuiesc păpuşile. Păpuşile erau înbrăcate în costume frumoase. Ne-am mai şi distrat şi am făcut activităţi pentru copii.
Andrei Enrique Roman, clasa I 



No comments:

Post a Comment