2016-05-11

Săptămâna Altfel, de Alina Rotariu


       Ce am făcut în Săptămâna Altfel


    Luni am  fost la Cornăţel.  Am vazut: cai, ponei, iepuraşi, păuni, vaci, măgari si multe alte animale. Îmi plac animalele. Sunt frumoase şi îmi place să le mângâi. Eu nu am animale acasă dar aş vrea. 
      Marţi am fost în vizită la Trans Agape. Este o firmă de panificaţie. Am vazut cum se face painea bună, cum se fac fursecuri, prăjituri, covrigei. Am văzut şi un aparat de preparat aluatul, dospitorul.
      Miercuri am stat la şcoală. Ne-am jucat şi am pictat nişte desene. Am mers şi la bibliotecă. am vorbit despre cărţi. Am văzut cum sunt aranjate în rafturi.


      Joi ne-am jucat cu un puzzle. A fost foarte frumos. Îmi plac jocurile.

Vineri am fost la teatru cz doamna învăţătoare. Doamna de la teatru ne-a arătat păpuşile. Ne-a lăsat să mânuim păpuşile. A fost foarte frumos. 

Alina Rotariu, clasa I
     



No comments:

Post a Comment