2015-10-14

Toamna

Aspecte de toamnă surprinse de elevii cercului de 

Civilizaţie românească-Reviste şcolare


Sami Popa, clasa a II-a 


Într-o zi eu am fost cu bunica în parc. Am găsit  o frunză aurie. Iarba era ofilită. Florile sunt galbene. În parc am văzut foarte multe păsărele care cântau în triluri.

Alex Tiron, clasa a II-a - Într-o dimineaţă frumoasă de toamnă, m-am trezit bucuros să merg la şcoală. Era ceaţă deasă. Pe parbrizurile maşinilor era brumă multă. Când am ajuns la şcoală am văzut cazând frunze dintr-un copac. Eram în pauză şi era foarte frig. Bătea vântul foarte tare. Am văzut şi nişte flori ofilite în curtea şcolii. Când am plecat de la scoală, mergeam înspre casă şi, deodată, m-a prins ploaia. Când am ajuns  acasă am mâncat şi dupa aceea am mers să mă culc de amiază. După ce m-am trezit, eu şi fratele meu mai mic am mers afară la locul de joacă. Când ne-am întors acasă, am gasit-o pe mama. Se întorsese de la slujbă. Sfârşit

Alex Opreapopa, clasa a II-a - Eu cu Alex ne-am dus în parc. Deodată a început o ploaie. După aceea începe un vânt, apoi cad nişte frunze. Acum este frig. Nişte copaci sunt goi. Nişte păsări pleacă în ţările calde. Pe flori este brumă. După ce am admirat natura toamna, am ajuns acasa. Am vorbit despre toamnă şi am mâncat clătite făcute de mama.

Mihai Rădoaie, clasa a II-a - In orasul nostru plouă foarte tare. 

După ce s-a oprit ploaia, eu cu prietenul meu ne-am dus în parc să culegem  frunze maro. Vom pregăti mamei un tablou cu flori uscate de toamnă.



No comments:

Post a Comment