2015-03-02

Iarna la săniuş, de Alex Bledea


     Într-o zi de iarnă am ieşit la săniuş cu prietenii.
     Eu cu Răzvan am facut un om mare de zăpadă, după care am intrat cu sania în el.
      Am mai chemat şi alţi prieteni la săniuş. Ne-am dat cu sania până seara. A fost minunat!
      După aceea, am mers acasă, am mâncat cu toţii şi ne-am culcat. Am aşteptat a doua zi, ca să ne dăm din nou cu sania.

      A venit şi a doua zi - ningea din ce în ce mai tare. Nu am putut merge pe afară.
      Seara, am aşteptat să vină Moş Crăciun. După care ne-am pregătit de a treia zi.

      A venit şi a treia zi şi ne-am luat patinele să mergem la patinoar. La patinoar ne-am întâlnit şi cu alţi prieteni: Raul, Robert, Alex. Ei ne-au invitat la un concurs de patinaj.
Noi am acceptat provocarea lor.
      Am început să patinăm cât de tare am putut şi eu cu Răzvan am câstigat concursul.

Sunt Alex Bledea Ilie şi v-am spus povestea mea despre iarnă. Sunt clasa a V-a

No comments:

Post a Comment