2015-03-02

Zmeul, de Alex Bledea

      E primăvară. Eu împreună cu prietenul meu Paul mergem pe câmp să înălţăm zmeele nostre.
        La un moment dat, zmeul meu s-a rupt. Am încercat să îl legăm cu sforă acolo unde s-a rupt. A mers, dar după un timp mi s-a rupt iară. Am mai încercat o dată să îl reparăm dar nu s-a mai putut.
      A venit seara şi am mers acasă. A sosit şi a doua zi.
      A doua zi m-am dus la magazin să cumpăr alt zmeu. Doamna de la magazin mi-a spus că nu mai are zmee. Mi-a spus că aduce mâine.
      A venit seara şi am mers la culcare cu gândul că mâine îmi iau un zmeu nou şi o să pot să îl înalţ.
      A venit şi a treia zi. Am mers la magazin şi am întrebat dacă a adus zmee. Am cumpărat un zmeu cu un personaj din desenele animate. Am mers iar pe  câmp şi ne-am înălţat zmeele. A fost foarte fain.
      A venit seara. M-am pus în pat şi am aşteptat ziua următoare.
      Tocmai ce m-am trezit şi Paul m-a chemat să înălţăm zmeele. Le-am înălţat şi după aceea am mers acasă să mancăm; venise deja seara.
      Aceasta este povestea mea. Sper că v-a plăcut.


  Sunt Alex Bledea Ilie şi sunt în clasa a V-a


No comments:

Post a Comment