2015-02-14

Anotimpul meu preferat, de Alex

       
       Anotimpul meu preferat este iarna.

       Mie îmi place iarna pentru că iarna ninge, ne 

batem cu zapadă, facem oameni  de zapadă, ne 

batem cu bulgări, ne dăm cu sania....... etc.
        Răzvan mă cheamă pe afară să facem un om de zăpadă. Îi chemăm şi pe Alin, şi pe Andrei, prietenii noştri.

       Facem un om mare de zăpadă. Mai chemăm trei prieteni să îl ridicăm pentru că era foarte greu. Răzvan a adus un fular, eu aduc o pălărie ca să i-o punem in cap, Alin aduce nişte nasturi, Andrei aduce un morcov pentru nas.

       Omul de zăpada a iesit frumos şi toţi ne-am

aşezat în jurul omului de zăpadă si am băut ciocolată

caldă si ne bucurăm de omul de zăpadă pe care l-am

făcut. 

      Aceasta este povestea mea despre Anotimpul 
preferat.

Bledea Alexandru Ilie, clasa a V-a

No comments:

Post a Comment