2013-05-27

Denisa, In lumea gazelor


În lumea gâzelor

Era odată o zi frumoasă de vară, iar soarele pălea cu razele lui aurii. Eu mă plimbam pe un câmp frumos arat, cu iarba verde şi umedă. Atunci, în faţa mea a apărut o mămăruţă. Ea m-a condus, până la o pădure neatinsă de mâna de om. Atunci, eu mi-am dat seama că trebuie să intru în pădure.
Acolo, am văzut un stejar foarte bătrân, iar în jurul lui erau milioane de gâze, de parcă ar fi ca o lume a gâzelor. Atunci, mi-am dat seama că natura este vie.
Dar până să mă gândesc, o clipă a început o ploaie caldă cu stropi mari. Ştiam că stropii coborau într-un joc simpatic şi stropea uşor pământul uscat. Dar s-a înserat, iar eu a trebuit să plec acasă, fără să pot spune cuiva ce s-a întâmplat în aceea pădure.
                                                                  Denisa Raluca Ghiriţan

No comments:

Post a Comment