2013-05-27

Andrei Frăţilă


Activitatea mea preferată

      Săptămâna altfel înseamnă că: mergem la muzee, în excursii, tabere, la Zoomania un magazin de animale, facem activități cu clasa pregătitoare.

      Una dintre activitățile mele favorite a fost lecția de creativitate plastică desfășurată împreună cu elevii de la clasa pregătitoare.

      Am decupat un ou cu un pui o floricică. După ce am decupat aceste lucruri, am făcut bile mici de hârtie creponată și le-am lipit pe o felicitare făcută din carton. 
      Cu o foarfecă zimțată am tăiat cartonul pe margini și, în interior, fiecare a scris ce dorește. La sfârșit ne-am scris numele și ne-am făcut fotografii alături de creațiile noastre.


      Mi-a plăcut foarte mult această activitate pentru că am decupat, am lipit şi ne-am dezvoltat creativitatea.

                           Andrei Frăţilă,  clasa a IV-a A

No comments:

Post a Comment