2013-04-29

Marius Costea


Activitatea mea preferată

              Săptămâna "Să știi mai multe, să fii mai bun" este o săptămână în care elevii din România nu fac lecții, în școli se organizează multe activități plăcute, excursii, multe tabere, activități artistice și vizite la muzee.


             Noi, clasa a IV-a A de la Liceul Teoretic “Constantin Noica” din Sibiu, am avut ocazia de a participa împreună cu doamna învățătoare și cu elevii de la clasa pregătitoare, la diferite activități. 


             Una din cele mai frumoase activități a fost vizita la Zoomania. Zoomania este un magazin de animale aflat în Promeda Mall din Sibiu. Magazinul este organizat pe următoarele secțiuni: petshop, animale, librărie. 



             În magazin am putut vedea: câini, pești, papagali, șerpi, veverițe, hamsteri, iguane, broscuțe țestoase, arici, șopârle, porcușori de Guinea, etc. Toate erau foarte fericite și își așteptau, nerăbdătoare, noii stăpâni.

             Am aflat de la cei care lucrau acolo multe lucruri interesante despre animale. Ni s-a spus că un câine poate trăi între 15-20 de ani și că există peste 200 de rase de pisici. 
            Am aflat cu ce se hrănesc aceste animale dar și curiozități din viața lor.

            Unii dintre colegii mei au spus că le-au plăcut animalele și că își vor lua și ei în viitor.


            Ce frumos a fost la Zoomania!

                                                             Marius Costea, clasa a IV-a A


No comments:

Post a Comment