2013-04-29

Alexandra Baboi



Săptămâna
"Să ştii mai multe, să fii mai bun!"

                În perioda 1-5 aprilie, toate şcolile din România au organizat o săptămână în care elevii împreună cu învăţătorii (diriginţii) organizează activitaţi extraşcolare. 
                Eu şi colegii mei din calasa a V-a am fost marţi la Muzeul de arme şi trofee de vânătoare. Aici am vazut multe păsări uriaşe de care nu ştiam şi care au trăit chiar la noi în ţara. Am văzut şi alte animale împăiate cum ar fi: urşi, râşi, cerbi, porci mistreţi.  
               Deasemenea, am văzut şi cuţite preistorice cu care strămoşii noştri vânau animale pentru a supravieţui. 
               Însă uimirea mea a fost aceea când am văzut manechine care arătau ca nişte africani, iar în aceeaşi încăpere era şi o piele de zebră. 

              După ce am vizitat muzeul am mers în drumeţie în Parcul Sub Arini pentru a observa natura. Dar înainte de a observa venirea primăverii, unii din colegii mei au stat puţin în locul de joacă. 
              În săptămâna "Să ştii mai multe, să fii mai bun!" ne-am distrat dar, în acelaşi timp, am şi învăţat lucruri noi.

                                 Alexandra Baboi, Liceul "C.Noica" Sibiu 


No comments:

Post a Comment