2015-01-18

Animalul meu preferat, de Diana


Animalul meu preferat

      Mă numesc Diana și vreau să vă arăt cum să desenaţi o pisică. M-am gândit să vă arăt asta deoarece îmi plac foarte mult pisicile și vreau să vă împărtăşesc din pasiunea mea.

Pasul 1.  Desenăm 2 puncte îngroşate pentru a reprezenta ochii şi un punct mai ingrosat pentru nas:

Pasul 2. Facem un zig-zag, ca în imaginea alăturată:

Pasul 3.  Desenăm un cerc în partea de jos, înconjurând ochii si nasul.
Pasul 4. Desenam gura, ca o liniuță oblică, sub nas.
Pasul 5. Desenăm 4 labuțe, asemănătoare literei U:
Pasul 6. Unim lăbuțele cu o liniută.

Pasul 7. Continuăm cu un oval, ca să reprezentăm corpul. 
Sper să vă placă modelul meu.
Pasul 8. Desenăm şi codiţa, ca în desenul alăturat:

Sper că v-a plăcut ce v-am învățat şi că veți desena şi voi cât mai multe pisici.


Diana, clasa a VI-a        

No comments:

Post a Comment