2014-12-12

Ce știm despre Moș Crăciun, de Alex Bledea


Ce știm despre Moș Crăciun
  
      De când eram mic am auzit că Moş Crăciun există. Mama îmi spunea mereu că dacă nu-s cuminte, nu vine Moş Crăciun și nu-mi aduce cadouri sub brad. 
      În fiecare an, când se apropia decembrie și trebuia să vină Moş Crăciun eram cuminte. Moşul venea și îmi aducea cadouri sub brad. Eu eram tot timpul bucuros când venea Moşul. Eu îi scriam lui Moş Crăciun o listă cu cadouri ce să-mi aducă.

      Sunt câteva lucruri pe care orice copil le știe despre Moș Crăciun. Se zice că are casa în Laponia. Are și o fabrică de jucării unde lucrează cu elfii lui. Pe 25 decembrie, Moş Crăcin vine cu sania trasă de cei şapte reni. Moş Crăciun se strecoară prin horn în case, în timp ce copiii dorm.

      În drumul lui, Moş Crăciun trece prin toate țările lumii, de exemplu Franţa, Italia, Germania, Argentina, Japonia, și alte țări.

      El are nume diferite, în țări diferite. În Franţa se numește Pere Noelîn Italia Babo Natale, în Germania Weihnachtsmnn, în Argentina Papa Noel

Eu sunt Alex Bledea Ilie şi v-am spus ce știu depre Moş Crăciun.

Foto: Moş Crăciun cu cei şapte reni


No comments:

Post a Comment