2012-12-03

Catalin Jac Ghebaura

 


 

                                                                    Poveste de Catalin Jac Ghebaură

 

E o zi foarte bună pentru tribul Pheonix. Au câştigat războiul cu tribul Orcilor de est. Şi au câştigat încă un fort.

Căpitanul tribului Pheonix se numeşte Laserta. El nu numai că e căpitan, dar e prinţul moştenitor de drept la tron. Ei vor să facă chiar acum o conferinţă.

-         Bravo, prinţule moştenitor, ai invins Tribul orcilor de est!

-         Îţi mulţumesc, dar am o presimţire rea.

-         Care ar fi aceasta?

-         Dacă eu şi cu trupa mea credincioasă am invins Tribul orcilor de est...

-         Poate că orcii s-au unit cu barbarii. E cam naşpa.

-         Dar ştiţi toţi că barbarii au dragoni de foc.

-         Da, e periculos pentru că ei ne pot topi sabiile, dar poate i-am bate cu un tun.

-         Mai degrabă ne-ar trebui un magician!

 


După ce s-a terminat conferinţa, prinţul i-a pus pe războinici la un mic antrenament, înainte de luptă. În acest antrenament cavalerii trebuiau să se întreacă în aruncarea mănuşii. O altă probă a constat în transportarea unui scut mare din oţel pe o distanţă de 10 lungimi de cal. 

La sfarsit, unii razboinici aratau asa:


După terminarea antrenamentului, a urmat  inspecţia armele. Ele trebuiau sa arate aşa:

 

Soldaţii pregăteau catapultele.

Peste o oră, toată armata se pregătea să plece la razboi.

Regele moştenitor vroia să vină si el la război. Ei s-au pregătit de mult pentru acest război.

Ei vroiau să le încercuiască castelul si apoi să îi atace.

Drumul a durat o zi întreagă.

-         Printule mostenitor, am ajuns! Ce-ar trebui să facem acum?

-         Ştiţi deja, urmaţi planul!

-         Am înţeles, prinţule!

 

Castelul lor arăta aşa:


-         Armată, ştiţi ce aveti de facut!

-         La atac!

 

Lupta se încingea.

Dupa o luptă grea, eroii noştri au învins.

 

Iar noi ne-am intors şi regatele s-au aliat cu noi şi lumea a fost foarte bună fără ei.

                                                                                            Sfarsit


 

No comments:

Post a Comment