2015-12-02

Apolodor... ești aici? de Lorena Solomon


Apolodor, eşti aici?

Eram acasă şi citeam de pe Internet Cărţile cu Apolodor de Gellu Naum, când mi-a venit în minte o întrebare:

- De ce Apolodor s-a oprit la Labrador şi nu a continuat aventura? De ce nu s-a întors la circ?

       Întrebările curgeau când, de afară, s-a auzit un strigăt fericit:
       - Apolodor, eşti aici? De cât timp nu te-am văzut!

       Repede, sar la fereastră şi văd că e chiar Apolodor de la Circul din Moşi din Bucureşti, care a fost pe Lună, care l-a învins fără frică pe tâlharul din Connecticut. 
Chiar el, în carne şi oase!

       Şi omul care striga era chiar Gellu Naum, cel care i-a luat aventura lui Apolodor şi a scris-o, ca toată lumea s-o cunoască.

       Apolodor a spus:
       - Prietenule, nu te-am mai văzut de mult timp!
       - Nici eu, Apolodor, nici eu. Unde te duci?
       - Încercam să mă întorc în Africa, să mă întâlnesc cu Ilie şi cu Amedeu, dar m-am cam pierdut.
       - Uite, o iei pe acolo, pe lângă şcoala douăzeci şi unu şi mergi tot înainte... şi tot înainte...
       - Bine, mulţumesc, prietene!
       - Cu plăcere. Când te întorci?
       - Curând, sper.
       - Pa! au zis amândoi, îmbrăţişându-se.

       Apoi a plecat Apolodor, grăbit.

de Lorena Solomon, clasa a V-a 



Un video despre Cartile lui Apolodor, puteţi vedea aici: 
https://www.youtube.com/watch?v=rqDUgz1pwFs



No comments:

Post a Comment