2012-11-24

Saptamana ingerilor 2012




     In saptamana 29 octombrie - 4 noiembrie 2012, cercul de desen-pictura din cadrul Palatului Copiilor Sibiu a organizat Concursul si Expozitia cu tema "Saptamana ingerilor". 

     Copiii participanti la cerc au avut posibilitatea de a exprima, prin desen si culoare, semnificatiile acestei sarbatori.

     Iata ce spune Livia Stefania Baias despre activitatea desfasurata:
     
     "La pictura am desenat ingeri pentru un concurs. Eu am desenat un inger cu aripile desfacute, iar colega din dreapta mea a desenat un inger cu aripile subtiri si adunate. Alta colega a desenat ingerii zapezii.
     Ingerii desenati de colegii mei de la cerc erau de diferite marimi si culori, toti erau foarte frumosi, dar mie cel mai mult imi plac ingerii albi."

     Activitatea s-a dovedit a fi un succes, desenele copiilor impresionand prin imaginatie, simt al culorii dar si expresivitate.

     Expozitia cu lucrarile realizate poate fi vazuta in holul Palatului Copiilor Sibiu, in perioada noiembrie-decembrie 2012.

No comments:

Post a Comment